Nekad Kent karlsson | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WILLE#1495

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198846397982/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Wille#1495

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille vid namn Kent Karlsson han är född år 2000. Kent är från en by uppe i Norrland vid namn Kiruna där han hade en bra och fin uppväxt med rika föräldrar och många kompisar och syskon. Hans föräldrar har fått Kent att bli en väldigt ordningsam kille som vill hjälpa till i samhället. Kent är en kille som är en väldigt hjälpsam kille och vill alla personer väll. Kent har även intressen inom bilar men dom typer av bilar han gillar mest är tyska sportbilar som Bmw och Audi men han gillar även Amerikanska muskelbilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att hjälpa till att ge olika exempel hur ni kan göra servern och staden till ett bättre ställe och säkrare för alla medborgare på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av unive eftersom att jag tycker att det e ett av dom bästa servarna jag spelat på och jag gillar verkligen Community inne på servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom lite olika streamers på som rekommenderade den och jag vart sugen på att testa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli en snäll och hjälpsam medborgare som vill hjälpa alla andra medborgare i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet jag vill uppnå på unive är att få ett jobb inom bilar eller att bli något som polis eller något annat blåljusjobb

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar just nu bara på unive för jag har som roligast här

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka