Accepterad Kent.B | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kent.B

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106429772/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Timmerholm

Vad är ditt discord namn? Supra From Hell#1519

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. han heter kent bengtsson och har ingen familj men han har 1 hund som heter alex och är 4år kent jobbar just nu hos postnord men han vill bli nå bättre än så han vill jobba inom bilar som han har hållt på med i alla 40år kents bästa vän heter då otto och dom brukar ta en bil tur och prata om vad som händer och har hänt otto och kent har känt varandra hela sina liv eller ja vad dom kan minnas

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill jobba inom bilar som te.x bilfirman eller falck eller meko och vianor eller autoexperten för att jag kan mycket om rp och jag vet vad jag gör inom fivem och rp jag har då över 150h så att jag vet de mesta inom allt om rp jag har heltenkelt det som krävs för att bli medlem hos unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det finns så snälla folk och att det finns bra bilar bra jobb det är allmänt roligt med allt man fastnar i den jag har spelat många andra server men den här fångade mig så hårt.

Hur hittade du Unive? jag satt och kollade igenom alla serverar men så hittade jag unive som fångade mig så hårt så nu är jag fast i unive det går inte att slita sig för den är så bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska bli chef för meko eller falck eller vianor eller bilfirman för det är det jag har drömt om alla 150h jag har spelat fivem jag drömer om att bli chef frfö nån av dom eller bara jobba där jag drömer om att jobba med bilar för det är det jag briner för jag har jobbat som alla dom och jag har heltenkelt fastnat i att jobba med bilar det är allt för mig det har det varit hela mitt liv eller ja vad jag kan minnas

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja att jag ska bli vhef för nåt av dom jag skrev innan för chef har alla sagt att jag ska bli och dom vill att jag ska bli chef för att jag briner för att bli chef eller bara att jobba där

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä jag spelar mest unive spelar jag nå annat så spelar jag inte fivem jag spelar typ fortnite gta nå sånt jag spelar bara unive om jag spelar fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka