Nekad Kent.B | Medlem ansökning[Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kent.B

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106429772/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Timmerholm

Vad är ditt discord namn? Supra From Hell#1519

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Lenny Baksmälla han kommer från stockholm men bor nu i gävle som är en bit bort från stockholm han har sina 2 syskon en bror en syrra och dom har bra kontakt med varandra för nu när lenny inte har nå jobb så brukar han få bo hos nån av dom ibland när han inte kan sova hos dom så får han sova på gatan så har han levt i 11 år och han är nu 40 så det är ett tuft liv för lenny men han gör det bästa han kan för att få ett jobb han gör allt för att han ska få bli nattklubb för det var hans pappa och han vill gå i sin pappas fot spår för det lovade lenny hans pappa när lenny var mindre men idag så lever inte lennys mamma eller pappa för dom dog när lenny var 35 år men lenny har det lite svårt med att förstå att han inte finns kvar men lite förstår han

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla min gubbe och jag vill kunna få bättre jobb som typ meko eller nå för meko har jag vellat bli men man måste ha wl som jag ska försöka fixa nu då eller vad ni kallar det och för att jag kan exakt alla regler så jag är bra på rpa

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det finns så snälla folk och att det finns bra bilar bra jobb det är allmänt roligt med allt man fastnar i den jag har spelat många andra server men den här fångade mig så hårt.

Hur hittade du Unive? jag satt och kollade igenom alla serverar men så hittade jag unive som fångade mig så hårt så nu är jag fast i unive det går inte att slita sig för den är så bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att många ska veta vem jag är och att fler ska få respekt för mig så att dom inte säger aha det där är bara lenny skit i han jag vill att dom ska säga åå där är lenny vi går dit

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jag ska bli chef för meko eller vianor för det tycker jag är skit kul och kanske att jag kan bli chef för nå annat men just nu dom jag sa för det tycker jag är kul när man hjälper folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nä jag spelar mest unive spelar jag nå annat så spelar jag inte fivem jag spelar typ fortnite gta nå sånt jag spelar bara unive om jag spelar fivem.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka