Nekad Kent.B | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kent.B

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck

Vad heter du IRL? Ellias

Vad heter du på discord? Supra From Hell#1519

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 150+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har vad som krävs och vet vad jag håller på med och har jobbat på meko i 1 vecka så jag kan mycket om bilar och sånt jag har heltenkelt vad som krävs för att vara chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på meko jag kan mycket om rp som sagt har över 150h på fivem man har ju spela jätte mycket

Berskiv din karaktär? han heter kent bengtsson har ingen familj han har en hund på 4år kent älskar att jobba med bilar och att hjälpa andra som man då gör på meko/falck han har hålt på med bilar sen han var liten så han kan allt om bilar han har hålt på med bilar i 40år om inte mer hans bästa vän heter otto dom brukar åka bil och prata om vad som händer och har hänt dom har känt varandra hela sina liv eller ja vad dom kan minnas

Hur ofta kommer du vara inne? så mycket jag kan beror på när jag slutar skolan och sånt jag brukar sluta vid 16.00 hemma 17.00 så brukar jag spela hela kvällarna så jag spelar varje dag minst 4h om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka