Nekad Kent.B | Ban överklagan [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kent.B

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106429772/

Ditt Hex-ID: 11000014451134c

Vad är din discord tagg? Supra From Hell#1519

Vem var det som bannade dig? staffs

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Scammar + ljuger mot staff ~Gunnar Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag taggade staffs och dom sa åt mig att inte tagga staffs i discorden men jag gjorde de som jag inte skulla ha gjort

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och skrev i dcn jag ville att philip och dom där skulle svara mig så jag började tagga dom som man inte får det visste jag men jag gjorde det för att jag ville få svar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rätt men jag tycker att jag inte skulle bli perm bannad iaf 1 till 2 dagar inte perm bannad jag kommer inte bli bannad en gång till efter om jag blir unbannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm och grov powergaming rdm vart för att en kille spawna mitt på väggen så jag körde på han och powergaming vart jag bannad för att jag såg inte att jag körde in i nå men jag körde tydligen in i ett räck på motorväggen i typ 240kmh

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha skrivit doms tags så att dom får en notice jag skulle bara ha skrivit philip kan jag få hjälp men jag skrev @philip så att han fick en notice och det får man ju inte men det kommer inte att hända igen det lovar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska tagga han eller nå andra som staff eller nå liknande så att dom får nån notice för att jag taggade dom

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka