Nekad Kent.B | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kent.B

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106429772/

Ditt Hex-ID: 11000014451134c

Vad är din discord tagg? Supra From Hell#1519

Vem var det som bannade dig? Philip320 eller Gunnar vet ej vilken

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: OOC + lallare ~Gunnar. Återstår: 8 dagar 4 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade och att jag inte använde ooc som jag ska använda det men jag skulle aldrig fortsätta om jag vart unbannad jag lovar att inte fortsätta jag ber så hemskt mycket om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade folk om dom kunna ge en avsugning och jag sa åt dom att trycka på enter som då är ooc

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel det vet jag men jag hade inget att göra och jag vill ha kul men jag har lärt mig att jag inte ska använda ooc som te.x säga åt dom att trycka enter jag har lärt mig att jag ska inte lalla som jag gjorde förlåt för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad för vdm och rdm men det var för att dom gjorde nå på mig och jag är en sån person om nån gör nå på mig så måste jag överdriva det dom gjorde men jag har lärt mig att jag inte ska göra mer sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade gåt och pratat med dom utan att fråga om dom kunna ge avsugning och säga åt dom att trycka enter jag hade bara kunnat ståt och pratat med d om som en normal person

Har du lärt dig någonting efter din ban? jaj ga har lärt mig att jag ska använda ooc mycket bättre och att jag inte sak lalla det är en sak jag kan lova till er som tar hand om servern och dom sa har hand om unbanns jag kommer aldrig mer lalla eller säga år nån att trycka nån tangent

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka