kent anderson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198025108844/
Ditt Hex-ID: steam:110000103dd6d6c
Vad är din discord tagg? FHILLEBOY 2.0#2023
Vem var det som bannade dig? vet inte
Hur lång tid var din ban? perma ban
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? terådod
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag döda folk på piren med min kniv
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart av med min krim roll och art sur och döda folk på piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker att inte var en felaktig ban men skulle jätte gärna få en till chans på servern för att jag tycker att den är den bästa servern för eran rp och att ni gör det bästa för servern
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte för det var ett halvårsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte spela på servern och lämna så jag kunna lugna ner mig så hade jag inte behöva förstöra för andra
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej
Ditt Hex-ID: steam:110000103dd6d6c
Vad är din discord tagg? FHILLEBOY 2.0#2023
Vem var det som bannade dig? vet inte
Hur lång tid var din ban? perma ban
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? terådod
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag döda folk på piren med min kniv
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart av med min krim roll och art sur och döda folk på piren
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker att inte var en felaktig ban men skulle jätte gärna få en till chans på servern för att jag tycker att den är den bästa servern för eran rp och att ni gör det bästa för servern
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vet inte för det var ett halvårsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte spela på servern och lämna så jag kunna lugna ner mig så hade jag inte behöva förstöra för andra
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej