Accepterad kent anderson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kent anderson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198025108844/

Ditt Hex-ID: steam:110000103dd6d6c

Vad är din discord tagg? Bullen#4217

Vem var det som bannade dig? Gabi

Bild på banmeddelande: IMG_0605.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag buggade mig ur genom dörrar med emote

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hamnade i fängelse och jag ville gå ut och tjäna pengar i spelet så dörrarna var låsta så jag tänkte mig inte för så jag buggade mig ut ur fängelse med emote och sen vart jag bannad. det var så jävla dumt att jag buggade mig ut ur fängelse jag ångrar mig jätte mycket och jag ska aldrig göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var mitt fel. jag skulle aldrig bugga mig ut ur fängelse om det skulle var nu för jag har lärt mig att inte bugga mig ut ur dörrar och jag tänker inte göra om det för jag ångrar mig att jag gjorde det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för men det var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att väntat ut fängelse straffet istället för att bugga mig ut ur fängelse bara att sitta att väntat ut straffet. men jag tänkte inte efter innan jag buggade mig ut ur fängelset

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte bugga mig ut ur fängelset. jag vill för bättra min rp så mycket. jag vill inte förstöra rpn nå mer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka