Accepterad Kent Agent 2-01 | Medlem ansökning [Pipplarsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Punkt.

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,365
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Punkt.

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sigurd Nazbar och han är en person som har levt som kriminell under hela sitt liv och det är även det som han ska försöka att fortsätta att göra i Unive. Sigurd föddes i Danmark år 1985 där hans föräldrar inte var så trevliga mot honom, de behandlade honom som skit vilket gjorde att han kom in i den kriminella siden av världen. Han har gjort otroligt mycket skit under sina dagar där han har rånat x antal banker och kommit undan varje gång, varför kommer han undan är frågan. Jo det är så att Sigurd är en person som vet hur man ska prata för att ta sig ur kniviga situationer vilket gör att han inte hamnar i lika mycket trubbel som han egentligen borde göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har rpat mycket och länge så jag vet hur saker och ting går till. Det är även så att jag vet vilka typer av scenarion som är roliga och vilka som inte är roliga. Det är en självklarhet att jag kommer att bidra med scenarios som är roliga för alla parter. Sen kommer jag även att bidra med flera unika scenarion som jag redan har tänkt ut sen gäller det bara att jag hittar folk ig som är villiga att vara med. Jag vill tex. bidra med vapenhandel på ett bra sätt sen när jag blir kriminell och inte bara fråga vilka inköp de har utan vilka vapenleveranser de har och sen kanske komma på något roligt scenario därifrån. Sen är det också så att jag gillar att prata med folk så om jag ser folk på piren och blir vänner så kommer det att bli flera scenarion med flera olika personer!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Säg om jag är kriminell och vi säger till polisen att de inte ska ha någon helikopter och sen så är det första vi gör att vi åker till en helikopter som står parkerad längre bort vilket gör att vi endast spelar för att vinna scenariot. Om man vill att det ska vara roligt för alla så ska man ge alla en ärlig chans att ha möjlighet att vinna ett scenario. Då gäller det att man bidrar med en rp som gör så att man inte får allting med sig utan det

Hur hittade du Unive? Har spelat här innan, samt youtube och twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka