Nekad kenoboii | Medlem ansökning | SvampBob [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kenoboii

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795829102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? zyber#1206

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Okej så Keno Boii är en kille som är 21 år gammal och älskar att hålla på med fordon, eftersom hans far var en bilmekaniker och jobbade på vianor. Keno har inte så må¨nga vänner eftersom han är ny inflyttad till staden!

Nu till hans uppväxt: Keno levde sin barndom som många nadra svenskar, han bodde i en liten by med 2 äldre syskon och två snälla föreldrar. Kenos mamma var en teknik lärare och hans pappa en mekaniker på ett eget företag. Keno hade en bra uppväxt och hade alltid bilar och traktorer i huvudet. Hans pappa lärde ut han hur man gjorde massor av saker på bilar och mamman alla namn på bil delar. Keno klarade grundskolan galant och valde att gå fordons på gymnasiet, Keno var så duktig i gymnasiet så han låg alltid före alla andra elever och i vissa tillfällen ägde han helt enkelt ut lärarna med sin otroliga kundskap på bilar.
Keno bodde i skellefteå efter ha flyttat ifrån sina föreldrar som bodde i en by som hette sikeå. Han bodde nu somsagt i skellefteå nu och fick DIREKT jobb på mekonomen. Han tröttnade på livet i skellefteå så han valde att flytta till staden UNIVE. Han vill kunna söka nya möjligheter här och kunna visa alla andra hur driven han är!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på¨Unive eftersom jag vill kunna öppna nya möjligheter som mer avancerade jobb osv osv. jag har också en väldigt hög Rp nivå och tar verkligen detta seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive är att den först och främst är svensk och att den är väldigt populär med många spelare, jag tycker också det finns bra med möjligheter här i staden.

Hur hittade du Unive? Min brorsa visade unive till mig och efter det så började jag spela. Jag har också fått tips av många vänner att detta ska vara en bra server med seriös rp, precis det jag strävar efter.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att kunna verkligen komma in i min specifika klaraktär, och kunna få bli igenkänd i staden och många kontakter helöt enkelt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är att kunna få¨jobba på vianor och värkligen visa alla hur bra rp jag har och mitt fantastiksa driv inom detta.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så kör jag bara på Unive för att det är en jätte bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka