Nekad kenoboii | Medlem ansökning | Dreamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kenoboii

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198795829102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? zyber#1206

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Keno Boii. Han är 21 är gammal och är oftast glad. Han gillar fordon och tekniska saker för att när han var liten så jobbade hans pappa som pilot.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill kunna uppleva hela rp världen och ha mer kul. Och jag vill jobba på VIANOR.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är den bästa servern för att den har aktiva spelare och har mycket att gör och den är på svenska.

Hur hittade du Unive? Min brorsha visade unive till mig och efter det så började jag spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara aktiv och prata med all som vill och vara en bra person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha ett bra jobb och vara en bra person och och hjälpa göra staden ännu bättre en den är redan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så kör jag bara på Univ för att det är en jätte bra server.

Tillbaka