Accepterad Kennykennny | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kennykennny

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Kenny

Vad heter du på discord? Star#6382

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har ungefär 950+ timmar på FiveM.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Främst av den orsaken att jag tycker jobbet passar mig. Jag gillar o köra bil o speciellt att vara social o träffa nya människor. Jag gillar även att vara chef över jobb, jag gillar att t.ex. ta intervjuer och kunna kontrollera o bestämma över sitt egna företag. Jag älskar taxi yrket o även att vara chef över det, har dessutom varit det på flertal andra servrar tidigare o har alltid gillat att vara det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har t.ex. varit Taxi chef på flertal servrar o vet vad man gör. Jag har även varit chef på tiotals yrken på andra servrar från allt från taxi chef till sjukvårdar chef. Jag vet vad man gör som taxi o hur man gör som chef, enkelt sagt så vet jag hur allt går till inom jobbet. Jag är väldigt social som person o kan sköta jobbet seriöst o få kunderna nöjda. Jag ska anställa en lagom mängd anställda o hålla ett öga på de. Jag tycker personligen att jag har bra egenskaper när det gäller sociala jobb som taxi där man behöver kommunicera med sina kunder vilket jag är bra på. Kort sagt så har jag väldigt bra erfarenheter inom Taxi yrket o dessutom att vara chef. Jag kommer hålla en bra arbetsmiljö för mina anställda och leda och fördela arbetet så att medarbetarna kan utföra de uppgifter som krävs för att nå verksamhetens mål. Jag kommer samt se till att mina medarbetare trivs på jobbet.

Berskiv din karaktär? Lenny Andersson. Född 1997-06-06 i Sundsvall alltså är Lenny 24 år gammal.

Lenny är en grabb som gillar sporter, bilar och är en riktig trevlig o social person. Han har ett stort intresse för bilar o också älskar han att träffa nya personer. Han har jobbat som en chaufför på Anders Taxi i Sundsvall. Han Allt från Taxi chaufför till bartender på populära klubbar runt om i olika städer. Lenny är en glad och hjälpsam grabb som tycker om att hjälpa andra. Han älskar o göra betjänter o hjälpa folk, han är verkligen en hjälpsam person. Han har ett stort intresse för bilar o älskar att köra bil.

Lennys är väldigt bestämd och sträng när det kommer till arbete och uppgifter. Hans livsmotto är nog förmodligen att "allting som sagts till om och beordrats ska göras och utföras utan något som helst problem" alltså du ska inte lata maska eller mesa dig bara för att din uppgift känns lite tråkigare än något du annars skulle kunna göra. Den nivån av disciplin har han ärvt av sin väl uppfostrande pappa som gjort allt för att Lenny ska vara en bra kille och inte hamna i dåliga umgängen. Han har alltid sett till att Lenny haft en bra ekonomi och att Lenny inte sysslar med knark. Det var Lennys far väldigt sträng med under Lennys uppväxt. "Inga droger bör brukas i denna familj". Hans pappa har helt enkelt varit en skyddande ängel för Lenny. Han har aldrig hamnat i något kriminellt vilket hela hans omgivning tackar gud för. Det är lätt att fastna i sådana nätverk, sade hans mor när han flyttade hemifrån. Lenny har också lite erfarenhet som vakt på några klubbar. Lenny gillar att saker är väl ordnat och att inge onödigt stök och bök uppstår bara för att nån smock-full lallare som är hög på tjack glider in på området. Lenny är nu 30 år gammal, och han söker en större utmaning än att dunka ner nåra fulla gubbar i 60 årsåldern på klubbarna. Nu tänker han sig att taxi chef i en stor stad kan vara ett yrke för honom.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne varje dag, kommer alltid vara tillgänglig på discord men antagligen så kommer jag vara inne på servern runt 4-10 timmar om dagen på vardagar o på helger minst 6-10 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag kommer fortsätta spela på Unive om även om jag inte blir chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, kör endast på Unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka