Accepterad Kenny24 | Ban överklagan [Benim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198126780034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kenny

Vad är din discord tagg? Kööl Kenny#1878

Vem var det som bannade dig? Samme

Hur lång tid var din ban? 15 DAgar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag pratat emot en kille som prata ooc med mig så pratade tillbaka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min kompis hade våra gäng kläder på oss och var påväg mot gräs plockar stället men när vi kom dit såg vi 2 personer som verkade konstiga o hade grejer på sig, så vi skulle kidnappa dom men ena hann springa iväg men då drog jag kniv mot den andre killen och han failrpade han visade ingen rädsla och att inte brydde sig men sen när jag slog ner han så sa han att han var admin och skulle banna mig så jag blev rädd för trodde jag gjort fel men då gick min polare in i support för något kändes fel o han prata ooc med att han skulle banna mig o gav mig ett par anledningar o jag blev rädd återigen som sagt så frågade vad han höll på med? och då prata han ooc med mig o tänkte mig inte för om att skriva i chatten som jag fick reda på att man kunde göra efteråt så blev bannad och av med min klubb jag nyss fixat å betalat för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser inte att de var fel men samt att de inte var rätt, pga att jag inte fattade vad jag skulle gjort eftersom han sa att han var en admin, och jag har full respekt för staffsen! så visste inte vad jag skulle göra helt och då pratade jag tillbaka med han men slutade med att jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte varit bannad innan, men tagit lärdom om det som hänt nu och om att gå in i support direkt och även skriva i OOC chatten om de gäller OOC.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. att jag skulle skrivit i OOC chatten som jag fick reda på Efteråt. och inte pratat tillbaka med honom samt gått in i support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer göra saker annorlunda, absolut ingen OOC och samt verkligen gå in i support direkt ifall liknande händelse återkommer och, har även läst reglerna igen pga att förstå återigen hur allt funkar.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka