Nekad Kenny24 | Ansök till whitelist ansvarig [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenny

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Andersson

Hur gammal är du? 18år 2003-02/14

Vad heter du på discord? Kööl Kenny#1878

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Varje dag, även på kvällarna!

Hur aktiv är du i discorden? är inne varje dag, efter 15-16 tiden. brukar vara inne i flera timmar.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli whitelist ansvarig eftersom att jag vill kunna hjälpa servern så mycket som det bara går. Jag kommer att ta WL intervjuer och ansökningar, vilket kommer underlätta för staffsen så att de hinner med att prioritera reports ingame och discord supports. Sedan även se reda till att folk kan reglerna innan de blir whitelistade.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag kan reglerna brukar även läsa dom ibland då och då för att se om någon ny kommer upp samt om något skulle ändras, sedan även väldigt bra att kunna reglerna specifikt. Tar servern väldigt seriöst så vill gärna bidra till att hjälpa att rätt folk blir whitelistade samt att det är kul att träffa nya! Är även väldigt aktiv i discorden samt spelet, kommer alltid ta det muntligt så det blir seriöst. Jag är även Servervakt redan om det spelar någonroll. Tack på förhand // Max

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, spelar bara på denna servern. Då den har ett bra system och väldigt bra staffs!

Utveckla på samtliga frågor för att öka chansen att bli whitelist ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka