Nekad Kenneth500 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenneth500

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kenneth Markström

Vad är ditt discord namn? Kenneth05

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2005

Berätta om din karaktär. Namn: Göran Karlsson
Ålder: 25

En liten kort bakgrund om Göran:
Göran har vuxit upp i en tuff stadsdel där han lärde sig att klara sig själv från en tidig ålder. Han har en bråkig bakgrund med inblandning i mindre kriminella aktiviteter under sin ungdom, men har försökt lämna det bakom sig och skapa en bättre framtid för sig själv. Göran bär på en känsla av ånger över sina tidigare val, samtidigt som han kämpar för att göra det rätta och bygga upp sitt liv på nytt. Han känner en stark lojalitet gentemot de få människor han litar på och är beredd att göra vad som helst för att skydda dem. Göran är en passionerad bilmekaniker och älskar att spendera tid i sitt garage där han renoverar gamla bilar. Han har också en stark passion för musik och spenderar sina lediga stunder med att spela gitarr och skriva låtar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som potentiell medlem på Unive är jag säker i att jag kan bidra på flera sätt till serverns RP. Jag har erfarenhet av rollspel och förstår betydelsen av att följa reglerna för att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Dessutom är jag öppen för samarbete och gemenskap genom att bygga starka relationer med andra medlemmar och vara delaktig i serverns gemenskap. Helt enkelt vill jag bidra till en utveckling i servern, där ni i gengäld ska ge mig en kul upplevelse, vilket jag hoppas på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tycker begreppet talar för sig själv, alltså, att spela med för en annan persons vinning i ett scenario, såsom rån eller liknande. Att spela för motpartens vinst i ett GTA-rollspel betyder att du agerar som en skurk eller en motståndare mot de andra spelarna. Det innebär att du kan skapa spänning och utmaningar genom att vara inblandad i exempelvis kriminella aktiviteter som stölder eller andra problematiska situationer för de andra spelarna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jajjamensan, reglerna är genomlästa. Exempel kan vara RDM, alltså att jag inte har ihjä någon utan giltigt själ. Vidare kan exempel vara att

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp! Tidigare har jag varit delaktig i olika Roblox-rollspel som jag lagt ner mycket möda i. Där har de också innehaft en discordserver med krav och roller som man befodras i takt med olika ansökningar. Har ett starkt intresse för rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Japp. Kenneth05 på Discord som på Steam. Markstromk20 är mitt användarnamn på Steam. Men visningsnamnet är Kenneth05, såsom på Discord. Så de ska stämma överens.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nix, jag hoppas på att jag kan ta del av er gemenskap på Unive. Tack snälla, och hoppas att min ansökan går igenom.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka