Nekad Kennet4 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? nils

Vad är ditt discord namn? nilscool09

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter gustav gustavsson och är 28 år gammal. Han föddes i tyskland men när han var 1 år så fick hans pappa jobb i svergie dom flytta därefter till svergie hans mamma var arbetslös ett ganska bra tag för att hon var tvungen att utveckla sin svenska bättre när han var 6år så hamnade hans pappa i fängelse och blev utvisad från landet och hans mamma var tvungen att jobba sten hårt för att dom skulle överleva. han hade bara en vän i skolan och efter ett tag bytte han skola
, i hans nya skola gick det väldigt mycket bättre för honom. Han gick ut skolan med väldigt bra betyg och hamnade på samhall och jobbade där i 3år. han flyttade där efter till unive han började jobba på postnord och har gjort de fram tills idag och nu vill han söka jobb som polis för det har alltid vart drömjobbet för gustav gustavsson.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och seriös rp nivå, jag har rätt mycket erfarenhet av rp o spelat länge

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innenär att man ska spela för att båda parterna ska ha det kul i scenarion och inte spela för att vinna scenarion. Att man ska spela för allaskull o inte för sin egna vinning man ska sträva efter att ha roligt.,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM- denna regel bryter man om man dödar någon utan anledning, VDM- det är när man använder sin bil som ett vapen, meta gaming denna regel bryter du mot om du tar information utanför ingame till ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? cirka 2000 timmar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en UNDERBAR och seriös en människa och det tror jag är bra för min del så jag kan använda de inom rpn. Och tro att det kan gynna mig i rpn en heldel. Jag strävar efter att ha en bra rp och inget sug efter tråkig rp eller bara makt utan för mig är det viktigt att alla parter ska ha roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka