Nekad Kenllll | Ban Överklagan [ Snoop _dogg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ken12

Fackkkking sover
Meddelanden
526
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198924200449/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? Kenll12

Vem var det som bannade dig? Snoop_dog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-29 002050.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag istället för att avlossa ett skott mot däcket eller något underkroppen så avlossade jag skott mot överkroppen på en annan spelare. Vilket staffsen då anser är suntförnuft då jag som polism inte hade gjort det irl.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega patrullerade vid västra motorvägen då vi hört mycket aktivitet därifrån. Vi hör skott komma från ett håll och skriker ut i radion, sedan så ser vi flertal bilarpå en plats riktandes mot ett par grabbar där de försöker kidnappa, det vi gör då är att vi ingriper och tar upp våra vapen, det som händer sedan är att alla kriminella åker bort, vi tar de kidnappade till säkerhet och sedan hör vi skott igen, som tidigare sagt utropar vi i radion igen. efter det tar vi beslutet att åka med sirener till den plats, där ser vi då några bilar med gärningsmän med vapen i handen. Det det de gör då är att de springer samt kör ifrån, jag riktar då mot en av gärningsmännen samt ber hen att ta upp händerna, sedan hopper dem in i bilen och försöker att köra vidare, då avlossar jag ett par skott mor föraren vilket leder till att jag skjuter personen i åvankroppen, sedan så skjuter min kollega ner en annan man som haft vapen, det där hade jag inget med att göra då min kollega avlied mannen som sprang. En kort period efter blir jag kallad till support och disskuterar detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att denna ban kunde båda varit placerad eller inte för det finns olika vinklar på detta. Som sagt hade jag under bara ett par minuter bevittnat olika skottlåssningar, jag ingrep då det blev för hettsigt men jag ville aldrig avlida mannnen i bilen, det såg ut så från staffsens perspektiv så jag förståpr varför de vill placera denna ban dock kan detta hända irl och man kan rpa sig till det istället för ban t.ex man kan få bli tagen ur tjänst för ett sånt misstag eller förlora en liscens. Därför anser jag att man kan se det från olika håll men jag håller med om att jag kunde vara delaktig i scenariot på ett bättre sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har rpat många år i unvie, många bans är gamla och därför kommer jag inte ihåg alla men när jag var ny så blev jag bannad för ooc, suntförnuft lall, copbait mm, jag förstod inte rpn då unive var min första server däremot när jag bnörjade rpa mer och mer och fick passsionen för unive så lärde jag mig att ta tag i reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skjuta däcken på bilen eller inbväntat kollegor till brottsplatesen. Det finns mpåånga annorludna grejer jag hade kunat göra som inte hade ledit till det här. Sedan för min kollegas part så finns det inte mycekt jag hade kunnat göra för de då jag hade hand om m in situation där jag försökte gripa personerna i området.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ta kontroll över situationen bättre samt ta det försiktigt för man kan råka göra ett regelbrott utan att märka av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka