Nekad Kenjiah | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kenjiah

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? shw92

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle ericsson 22

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stark, modig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olle är en nyfiken och målmedveten student med ett starkt intresse för teknik och problemlösning. Uppvuxen med en drivkraft att förstå och förbättra världen omkring sig, har han alltid strävat efter att tänka nytt och praktiskt. I framtiden siktar han på att starta ett eget företag inom teknik eller design, gärna med fokus på hållbarhet. Målet är att kombinera kreativitet med nytta och göra verklig skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har flera års erfarenhet av rollspel och brinner för att skapa djupa karaktärer och trovärdiga scenarion som bidrar till en levande spelvärld. Jag är engagerad, hjälpsam och gillar att samarbeta med andra för att bygga en stark community. Oavsett om det handlar om att ta ansvar i en specifik roll eller hjälpa nya spelare att komma in i RP, så ställer jag alltid upp. Jag tror att jag kan bidra med både kreativitet och stabilitet till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej det har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. inget kränkande mot något speciellt kön eller ras. 2. inte dela andra medlemmars information utan tillåtelse. 3. ingen dating, som sagt. "Vi är här för att spela"

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och respektfull spelare som alltid strävar efter att hålla en hög nivå på mitt rollspel. Jag är van att samarbeta med andra, hantera olika typer av scenarion och lösa konflikter på ett moget sätt. Jag ser RP som ett lagarbete där alla bidrar till upplevelsen, och jag är alltid öppen för feedback och utveckling.

Nekad
Anledning:
Plagiat på frågan: "Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka