Nekad Kenan123 | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurra0151

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kenan Osmanovic

Vad är ditt discord namn? 450#1950

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Somi. Abdi är en väldigt snäll person som gillar polismyndigheten. Som liten hade Abdi det bra i skolan och hemma. Han levde bra och lyckligt liv med som barn och gick ut skolan med bra betyg. Abdis dröm var alltid att bli en del av polismynigheten. Abdi pluggade jätte hårt och fick följa med sin pappa på jobbet många gånger eftersom han var en polis. Men när det blev larm fick han stanna vid stationen så inget illa skulle hända. Abdi är en väldigt rolig person som gillar bilar, vara med kompisar och mer annat skoj. Han tycker om pizza hamburgare och taco kvällar. Hans pappa heter Mohamed Somi och hans mamma Sussane Somi. Han har även 2 småbröder som heter Axel och Robin. Abdi började på högskolan när han gick ut gymnasiet för att plugga vidare men sedan började han på polishögskola. Där lärde han sig mycket om polis saker som han kommer komma ihåg så länge han är polis och lever. Och här är vi idag Abdi söker jobb på polis stationen han gillar även bilar och allting som har med motorer och fordon att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och roliga scenarion för både parter inom kriminel och laglig rp. Jag kan också bidra med att söka jobb till mindre populära arbeten som meko eller liknande för att förstärka rpen på både lagliga och olagliga sidan. Kommer också bidra med seriös rp och hitta på roliga scenarion och vara så kreativ som möjligt och ha så kul det går på denna underbara server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att båda partera i tex butiksrån ska ha roligt visst det är alltid tråkigt att förlåra ett scenario men det blir roligt om motparten gör ett roligt scenario. Det betyder också att man ska hålla ett bra och seriöst rp och inte lalla under scenarion för då kan det bli tråkigt för motpartens sida av scenariot

Hur hittade du Unive? Via youtube och olika sociala medier och mina kompisar som intrudeserade mig till gta rp för cirka 2 år sedan så jag vet vad jag gör kan man säga

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka