Nekad Ken12 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ken12

Fackkkking sover
Meddelanden
526
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kenll12/

Ditt Hex-ID: steam:110000139747a01

Vad är din discord tagg? .ken12.

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-02 022446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag betalade för ett pedbyte till en ped som jag inte fick för det priset jag fick till mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt med unive ledningen i kaffepaus, där jag fick frågor angående hur donationen gick igenom sen deffad i några minuter sen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel när jag var i don då jag fick tillsagt av en donasvarig priset till att byta ped, under tiden så fattade fattade jag inte att den donationsansvariga jag var med inte hade koll men efter så förståd jag att den gick igenom även fast än den inte skulle.
Men i grund och botten grundar inte felet hoss mig, väldigt sjukt hur jag kan få så grova återgärder för att jag 2 månader sen hade fått fel info i don. Någon hade bara kunnat be mig fixade och donera rätt i efterhand.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Endast gamla bans jag har, man tar lärdom med tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, tagit ätandet med någon annan kunnig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska ta donationer med en kunnig don ansvarig samt ta smartare val i don.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka