Accepterad Ken1 | Ban överklagan [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ken1

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355361677/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Ken

Vad är din discord tagg? Ken1#9188

Vem var det som bannade dig? ~Oliwer

Hur lång tid var din ban? 29 dagar tror jag eller 30

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: slås på gz,lallar ~Oliwer. Återstår: 20 dagar 2 timmar 38 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis vi rpade att vi hade kommit från skolan och bråkade om en tjej och han började slå mig och det var tydligen en greenzone och staffsen tycker antagligen att jag lallar vilket jag inte tycker att jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis vi gick på trotoaren vid torget och snackade om den där tjejen som vi bråkade om och sedan sprang vi över vägen och min polare började slå mig och jag slog tillbaka och efter det blev jag bannad 1månad för att jag slogs i greenzone och lallar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var båda delarna som gjorde fel för att jag och min polare vi lallade inte men vi hade slags mål i en greenzone men jag tycker att jag gjorde fel jag med och jag skulle inte gjort det igen jag hoppas att ni kan förstå jag kommer inte göra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag och min kompis vi hade inte behövt slås vi kunde bara ha tagit det lungt och pratat ut saken istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att läsa reglerna extra noga och inte bryta mot dem samt att inte göra staffs arga

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka