Nekad Ken Thani | Whitelist ansökning [Olle.P]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ken Thani

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kenthani/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ken Thani

Vad är ditt discord namn? KT#3711

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 1999

Berätta om din karaktär. Han har drömmen om att bli rappare men det har inte riktigt funkat så han har gjort allt han kan för att överleva. Han jobbar just nu på Postnord men känner att det inte är rätt för honom. Han letar just nu efter en annan utväg till i livet.
Ken Thani är 21 år gammal och är rätt ny till staden då han är född i Thailand. Han är en driven, social, ambitiös person.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid varit intresserad i att börja/testa på RP. Jag tar rp seriöst nu när jag insåg att andra var seriösa och vill inte förstöra för servern. Jag kan hjälpa nya spelare till rp speciellt de som är nya då jag själv har varit där. Jag kommer att bidra till seriös rp som det vore riktiga livet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då jag vill kunna ta del av fördelarna och bidra med seriös rp.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade er genom olika youtube videos/fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelen är att vara kriminell på ett proffsigt roleplay nivå. Jag kommer att göra det som krävs för att utföra det på den bästa nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka