Kemal | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BigMac

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
4
Användarnamn: Kemal

Hur gammal är du? 2006-03-06

Vad heter du? Kevin

Vad heter du på discord? Munchek#8875

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varenda dag 15:25 till 02:90

Vad skulle du göra om du blir staff? Enligt mig är jag en bra admin för denna servern. Det beror på att jag strävar efter hög rp nivå på en server jag är admin på.

De flesta admins på vissa servrar ”abusar” sina möjligheter men jag är absolut emot det. Det beror på att ifall man håller på som de kommer rp nivån inte höjas utan sänkas. För att höja rp nivån använder jag mig av olika strategier till exempel att jag försöker rpa med alla på servern.

När jag ska banna eller kicka olika rpare så använder jag mig av alla adminstritatörernas åsikter. Finns det dock ingen admin inne på servern eller discorden kan jag även prata med respektive failrparen och den som blev failrpad om vad som har skett och ta ett beslut själv.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja jag har varit staff på andra serverar det fungerar exakt samma som på andra. Skillnaderna kan ju vara tillexempel rollerna i Discord.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag som sakt har varit staff på andra serverar. Så enligt mig så har jag erfarenheter inom Staff.

Vad kan du om skripts? Kan basic grejer men lär mig varenda dag ny saker.

Skulle säga att du kan skriva lite mer om varför just du ska bli staff, som staff måste man även kunna vara självständig i sina beslut samt ibland lägga RPandet åt sidan för att prioritera staffarbete.

Just nu beskriver du mycket om vad du vill med servern, inte vad du skulle göra själv och vad just du kan bidra med.

Utveckla dessa områden så kommer din ansökan se bättre ut!

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka