Nekad Kelwin | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kelwin

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? kelwin

Vad är ditt discord namn? kelwin82

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Kalle Svensson född 2000, gillar att jobba med bilar och ett starkt bil intresse, skulle vilja jobba på mekonomen, en driftig och fartfylld kille som älskar att vara social och prata med andra och lära känna nytt folk. Kalle är en person som bjuder mycket på sig själv och får ofta andra att skratta och känna sig trygga, hans bakgrund består av att hans pappa nyligen har dött, vilket gjorde att det ända han har kvar av han är bilintresset vilket kalle brinner extremt mycket för. Han uppskattar att bli sed och förståd, han är en glad prick man vill ha med sig överallt. Han bjuder alltid på sig själv och finns alltid för hans kompisar och närstående.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra senarion, mycket bra RP, inte kört överdrivet mycket men har många timmar, jag kommer även bidra med mycket skratt o glädje på servern, jag tycker det är viktigt att man inte heller vinner alla scenarion utan man kan faktiskt förlora ibland och ha en bra scenario, jag är bra på RP men försöker alltid utvecklas mer och bli bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte alltid behöver vinna alla scenarion utan det kan vara ett bra och seriöst scenario utan att man vinner det viktigaste är att man har gjort de seriöst och bra, man måste alltid visa respekt osv inom allt man gör på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och förstått dem, VDM är att man inte får köra över något med ett fordon utan anledning utan, RDM är man får inte slå någon utan anledning så med andra ord kan jag inte bara se någon och börja slå den helt från ingenstans, Sunt förnuft innebär att man ska tänka realistiskt och verkligt, fear rp om jag har en pistol mot huvudet ska jag vara rädd och inte stå som inget har hänt utan man ska vara rädd för sitt liv, Fail rp man gör inget omöjligt eller orealistiskt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ag har kört innan på andra servarar men känt att det inte va något seriöst och mina kompisar kör på unive och har sagt att de bra rp och bra scenarion så derför vill jag börja köra här, men jag har RP mycket innan men man kan alltid bli bättre och utvecklas helt enkelt men jag försöker mitt bästa och trivs här

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ag tycker om RP spelar en hel del och tycker ni verkar ha en bra och stabil server, många av mina polare kör här, skulle va kul att få komma in o visa vad jag kan, skulle bidra med mycket bra scenarion och helt enkelt en glad prick

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka