Accepterad Kelwin | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kelwin

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199786534832/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? kelwin82

Vem var det som bannade dig? Ludde.

Bild på banmeddelande: 4D45F7F3-9E85-496F-BE4D-1EBA22238A90.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ärligt inte varför. Motpartern som jag sköt ner har skrivit till mig och ville sitta support med mig angående att han tyckte scenariot var bra och fattade inte varför jag blev bannad. Dem här åtgärderna jag fick var otroligt hårda och tyckte inte det var schysst alls.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som egentligen hände och precis innan jag blev bannad var att scenariot hade skett och allt var som vanligt igen. Jag tar min tur och springer ut ifrån sjukan och ska åka tillbaka till gänghuset och skulle förklara vad som hade hänt med att jag hade skjutit ner jiro ifrån vendetta men hade tagit honom till sjukan eftersom jag inte ville starta ett onödigt krig emot en stor allians eftersom det drabbar vår ekonomi, hur omtalat gänget är och att medlemmar blir skjutna och att vi får mer att behövas dras med. Jag ville bara markera för honom att inte hetsa och starta onödiga konflikter. När jag sprang ifrån sjukan så bannade ludde mig utan att jag visste något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beslutet tycker jag är mycket felaktig angående att till och med motpartern som jag sköt ner tyckte det var konstigt att jag fick en bann och satt med mig i support och diskuterade detta.

Det som hände var såhär. Jiro Svensson (baayan1 på discord) Träffade vi på ute på gatan när vi körde runt i våran bil. Vi skojade lite med varandra eftersom jag är med i Triad och han är med i Vendetta. Vi har liksom inget krig. Sedan blev det till en hetsigare situation där Jiro började hetsa mer och hoppade tillslut ut efter en lång pratstund och riktade med sin pistol.

Jakten och förföljandet höll på i ca. 40 min. Vi pratade till varandra och försökte lösa det i stället för blodigt och skjutande. Det gick inte. Tillslut efter att Jiro hade avlossat skott emot oss så valde jag i en situation där han stod still att skjuta honom. Jag får sedan en klump i magen och känner att det var riktigt dumt eftersom vi inte ville starta några onödiga konflikter och valde där med att plocka upp honom efter åt. Jag ville liksom mer markera att inte hetsa och försöka starta något men ändå inte förstöra för hela vårat gäng med att starta ett helt nytt krig emot en stor allians.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för att jag ej rpat på skador och efter de har jag alltid rpat på skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat ut på de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka