kell25
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006819439/
Ditt Hex-ID: 11000013e61246f
Vad är din discord tagg? kell25#9182
Vem var det som bannade dig? vible
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står. du har blivit avstängd för copbait ~vibe
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tror att det var ett misförstånd bara för jag skulle vänta för en polise för min bil blev stulen och man kanse trode att jag väntade för copbait men så var inte fallet.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag parkerade min bil och den blev stulen så jag skulle raportera till polisen att min bil blev stulen. Senare så ventade jag till en polise att komma med det kom ingen så jag åkte iväg med min voi och blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktigban för jag blev bannad för jag skulle raportera min bil som blev stulen och från ingen stant blev jag bannad. därför tycker jag att det var en felaktigban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för powergaming och vdm/rdm och jag låvar in att inte göra det igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för att jag ångrar det jag gjort
Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska följa reglerna hådare och inte göra dumhetert i framtiden.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013e61246f
Vad är din discord tagg? kell25#9182
Vem var det som bannade dig? vible
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står. du har blivit avstängd för copbait ~vibe
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tror att det var ett misförstånd bara för jag skulle vänta för en polise för min bil blev stulen och man kanse trode att jag väntade för copbait men så var inte fallet.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag parkerade min bil och den blev stulen så jag skulle raportera till polisen att min bil blev stulen. Senare så ventade jag till en polise att komma med det kom ingen så jag åkte iväg med min voi och blev bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktigban för jag blev bannad för jag skulle raportera min bil som blev stulen och från ingen stant blev jag bannad. därför tycker jag att det var en felaktigban.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för powergaming och vdm/rdm och jag låvar in att inte göra det igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för att jag ångrar det jag gjort
Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska följa reglerna hådare och inte göra dumhetert i framtiden.
Har du läst våra regler? Ja