Nekad kell25 | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kell25

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199006819439/

Ditt Hex-ID: 11000013e61246f

Vad är din discord tagg? kell25#9182

Vem var det som bannade dig? vible

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står. du har blivit avstängd för copbait ~vibe

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tror att det var ett misförstånd bara för jag skulle vänta för en polise för min bil blev stulen och man kanse trode att jag väntade för copbait men så var inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För jag parkerade min bil och den blev stulen så jag skulle raportera till polisen att min bil blev stulen. Senare så ventade jag till en polise att komma med det kom ingen så jag åkte iväg med min voi och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktigban för jag blev bannad för jag skulle raportera min bil som blev stulen och från ingen stant blev jag bannad. därför tycker jag att det var en felaktigban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för powergaming och vdm/rdm och jag låvar in att inte göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för att jag ångrar det jag gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska följa reglerna hådare och inte göra dumhetert i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top