Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/
Ditt Hex-ID: _0:0:566959048
Vad är din discord tagg? Dutch_NOT!#2880
Vem var det som bannade dig? 320master
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nazism
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spela erika.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis hade varit på the palace och druckit väldigt mycket så vi var väldigt fulla och då körde vi till piren och då sa han till mig att jag skulle sätta på erika och dum som jag var satte jag på den och då börja alla göra heil alltså hitler hälsning och det var jävligt dumt av oss jag vet inte vad som flög i mig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var vi som gjorde ett stort stort fel det dummaste man kan göra men ska aldrig göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig allt av mina tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka så här ja ska inte sätta på erika det var dumt av mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja allting
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: _0:0:566959048
Vad är din discord tagg? Dutch_NOT!#2880
Vem var det som bannade dig? 320master
Hur lång tid var din ban? permanent
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? nazism
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag spela erika.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kompis hade varit på the palace och druckit väldigt mycket så vi var väldigt fulla och då körde vi till piren och då sa han till mig att jag skulle sätta på erika och dum som jag var satte jag på den och då börja alla göra heil alltså hitler hälsning och det var jävligt dumt av oss jag vet inte vad som flög i mig
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var vi som gjorde ett stort stort fel det dummaste man kan göra men ska aldrig göra om det.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig allt av mina tidigare bans
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka så här ja ska inte sätta på erika det var dumt av mig
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja allting
Har du läst våra regler? Ja