Nekad keli | Ban överklagan (achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keli

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199094183824/

Ditt Hex-ID: _0:0:566959048

Vad är din discord tagg? Dutch_NOT!#2880

Vem var det som bannade dig? Akam123

Hur lång tid var din ban? står it för blev bannad på discorden

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Unspecified

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompis höll på med våran server men då så blir vi plötsligt bannade och vi var inte ens wl på unive då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi gjorde en dc server till våran fivem server som vi har lagt ner nu och nu har vi kommit tbx till unive och vill ha jobb och sånt och ha kul. vi var inte wl när vi gjorde detta på unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad på dc servern innan men på fivem servern så har jag blivit bannad kanske 3-4 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? på dc servern vet jag inte för det jag har fått höra är att man får göra egna servar om man inte är wl på andra servar

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej var inte wl

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka