Nekad Kel_Kel_ | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kel_Kel_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kelvin Levicki

Vad är ditt discord namn? kel_kel_ eller KelKel#2531

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Alf Nyberg och är 18 år gammal. Han gillar att spela ishockey och fotboll. Han var en social grabb tills han hade en olycka vilket tog bort hans möjlighet att prata temporärt men kommer att få en operation i framtiden vilket kommer att ta tillbaka hans möjlighet att prata. Men nu för tiden så pratar han igenom lappar så att folk ändå förstår vad han vill. Han kan vara lite argsint ibland men är oftast lugn. Han jobbar på ett kontor som många andra men han vill göra en skillnad i världen på ett posetivt sätt. Han vill förändra folks liv och göra folk glada igen i Univestaden. Han vill rädda liv inom sjukvård eller polis men kommer att ansöka efter hans operation för att kunna prata igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket bra att bidra till serverns rp. Jag har spelat på många olika rp servrar som t.ex Vemod RP, og ortenwave, deepcity, Nolife rp, rewerse rp och många andra rp servrar. På dessa servrar så har jag varit polis, krim, bilförsäljare, sjukvårdare och jobbat som mekaniker så jag kan passa in var som helst inom rpn. Jag är social och gillar att hjälpa personer vilket jag tycker passar min karaktär som vill bli polis eller sjukvårdare. Jag gillar att prata med personer och träffa nya personer inom rpn vilket är en bra sak inom social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska spela så att det blir kul för båda parter av scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Några exempel är Vdm( vehicle deathmatch) vilket är strikt förbjudet på servern och sunt förnuft som är att tänka logiskt och tänka att man ska göra det som man skulle göra irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja som jag skrev så har jag erfarenhet på många servrar som og ortenwave och Nolife rp men just nu är jag inte medlemskap på några andra servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När detta skrevs så fungerar inte min mic men jag kan ända snacka i discord för att jag pratar på mobilen, men jag kommer att försöka fixa den så snart som möjligt. så att rpn blir bättre. Jag kommer att skriva /sme stum så att det passar rpn och kommer att svara på frågor i /me.

Nekad, berätta mer om din karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka