Accepterad KeKe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KeKe

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194915440/

Ditt Hex-ID: steam:110000149974270

Vad är din discord tagg? morghast000

Vem var det som bannade dig? Det var philip320 som bannade mig eftersom att det var klacksko ban.

Bild på banmeddelande: image felaktig ban 2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har absolut ingen aning för att jag har ej gjort något regel brott eller något liknande men det kan varit att min pappa använde en vpn för flera år sedan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in i servern och skulle börja åka ut från gäng huset och sedan blev det restart och efter det blev jag bannad till 2026-06-28. Det var mycket strul med servern när jag blev bannad det var typ 10 restarts på 1-2 timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag annser att det var en felaktig ban för att jag inte vet vad jag har gjort för fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad här tidigare förutom en sv ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ej kunnat göra något annat för att jag vet ej vad jag har gjort för fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom jag inte vet vad jag har gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Anledningen att jag gör en till är att min förra ban överklagan blev accepterad men ni unbanna aldrig mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka