Nekad keiiserGG | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keiiserGG

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198454318052/

Ditt Hex-ID: 11000011d72a3e4

Vad är din discord tagg? jonas32#9469

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-19 201651.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg ut som jag skulle sälja för riktiga pengar medans jag bara undra om han ville köpa för riktiga eller ingame för jag har fått andra som frågat om jag säljer för riktiga men jagvet att det är mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fråga sugen på köpa 2 importer och han frågade hur mycket, så jag ställde frågan "ingame eller riktiga pengar" för att just det finns folk som vill köpa för riktiga pengar så jag ville se om han var en av dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban ja men jag förstår absolut från deras sida att det ser ganska sketchy ut och det kan det göra när man använder discord för att göra affärer, så jag förstår er ban 100% men tycker den är felaktig :D

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit typ 2 bans dessa 3 senaste månader kommer inte ihåg för vad faktiskt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att va mer tydlig direkt och skicka "endast ingame pengar"

Har du lärt dig någonting efter din ban? det har jag definitivt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir

Du skrev ju bokstavligen "riktiga pengar", hur kan detta vara ett missförstånd?

För jag skulle se om han var en sådan som kör mot reglerna och är villig att köp för riktigt och sedan sätta dit honom men istället blev det jag som åkte dit på den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka