Accepterad keiiserG | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keiiserG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198454318052/

Ditt Hex-ID: 11000011d72a3e4

Vad är din discord tagg? jonas32#9469

Vem var det som bannade dig? indianTech

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: b4d938bdfb846f2992994e5c0d875fc5.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte dom titta väll fel loggs tror jag. Jag gjorde bra pengar på och sälja och köpa bilar, men just den bilen jag köpte var det förmodligen någon innan mig som hade försökt duplicera sina pengar sen blev det att jag köpte den bilen för 13 millar och då kanske admins/staffsen trodde att det var jag som försökte duplicera pengarna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med 2 grabbar från meko och 1 annan grabb som skulle sälja en import, jag var sugen på att köpa importen som var en bmw m3 . Jag fick till slut köpa den för 13 millar sen ungefär 10 minuter efter det så blir jag dragen av en admin som skriver hoppas supp. Jag hoppar support och blir direkt påhoppad och får inte berätta mina sida av myntet utan direkt börja dom "det är inte lönt att ljuga du ska bli p-bannad" men jag försöker fortfarande förklara men dom bryr sig inte alls. Som man kan se på ban meddelandet så hade dom inte så trevlig ton.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban eftersom jag inte duplicerat eller försökt duplicerat mina pengar utan jag tror att det är att ägaren innan mig har försökt duplicerat med den bilen som har reg nummret ubs 022 tror jag det var. sen när jag köpte bilen så står ju jag som ägare och om staffs då tittar så är det klart att dom tror att det är jag. men om man går tillbaka i loggsen så ser ni att jag köper och säljer bilar och det är därför jag har så mycket cash. Det är ända sättet jag har så mycket cash. Han sa att jag hade duplicerat 48 miljoner men har aldrig haft så mycket cash.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger tidigare men det var inte stora saker det var som att jag slirade på piren så kom en polis t.e.x och liknande. Jag har lärt mig av mina tidigare bans att hålla en hög rp nivå vart jag än är och även hur sent/tidigt det är.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej tyvärr inte. Det jag gjorde var att stå och byta lite bilar och sälja lite bilar

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej bannen var felaktig så det finns inte så mycket att lära sig. Jag hoppar gärna support och pratar om det så kan jag besvara era frågor om ni har några. Har inget att dölja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Snackade med indian över detta och bad mig unbanna dig överallt, samt ge roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka