Accepterad keiiserG | Ban Överklagan [DGN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

keiiserG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198454318052/

Ditt Hex-ID: 11000011d72a3e4

Vad är din discord tagg? Jonas32#9469

Vem var det som bannade dig? doughen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-28 170330.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev min report väldigt otydlig så jag fattar varför dom banna mig men jag gör denna överklagan för att jag vill förtydliga vad som hände och förhoppningsvis få spela rp igen :D

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt börja med att jag spawna senaste position och det var på Piren och hamnade direkt i en klunga med massa folk som lallade och bara slogs och hade sig, tyvärr blev jag personen som kom imellan och fick ta smällen. så jag dog tillslut och det var då jag valde att skriva min report att "jag dog när jag spawnade" och nu i efterhand så låter det fel. men det var ju så, men jag hade kunnat förtydliga det mycket mer än vad jag gjorde

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att det jag skrev hände men jag fattar varför jag blev bannad för att den adminen som läste min report såg ju att jag bara inte random dog utan att jag dog av en annan person så då är det lätt att tänka att jag ljuger.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men det var typ 5 månader+ sen och då var det typ att jag slira på piren

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat vara mycket tydligare så att detta inte hade hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka