Inaktuell Kehkd | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kehkd

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? HOSSEIN

Ditt discordnamn: ZANY#4454

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 1977

Varför ska just du bli staff? jag vill hjälpa unive servern göra den störe och då blir det jätte roligt.jag vill hjälpa alla på unive som behöver hjälp och då kommer dom att stanna på servern jag kommer att holla koll på folk i torget piren och över allt så ingen rdm eller vdm så ingen ska bli arga jag vill göra så att inga moddare kommer in jag älskar denna servern för det är sverigiest kändaste servern och det är jo sjukt om man är staff jag tycker om denna servern för att vi har en jätte bra ägare på servern och jag vill att streamers ska få göra en stream i servern utan stream snipers.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara typ varje dag till klocan 10 eller 9 för att jag har dysleksy och jag har svårt med servern men annars på hälgen till kannske 01:00.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat jätte länge men jag spelade på ett annat konto för jag fick en ny dator och jag kunde inte logga in med steam så fick göra en ny.

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff på trazed star rp incloding och andra servers men kommer inte ihåg.jag kan hela systemet och vad man ska skriva typ noclip bring goto tpm a men typ dom använder man mäst.jag har varit ägare på en annan server men är inte längre så jag är duktig om staff och andra saker.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej jag tänka mig att jobba med vad som hälst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka