Nekad kEEZ | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kEEZ

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197990087434/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? kEEZ#5585

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pedro och kommer ursprungligen från Colombien. Han flydde med sin mor i tidig ålder och kom hit till slummen i Sverige. Han var alltid klassens pajas men hade tidigt problem med auktoritet och hamnade ofta i konflinkt. Han flydde tidigt till droger och började även langa men efter att åkt dit för langning beslöt han sig för att uppa sig game. En kort tur i finkan så var Pedro 30 år och han var nu ännu mer bestämd på att ta det seriöst.
Han var streetsmart och en people person som lätt kunde vända en rutten situation till en bra.
Nu saknar han bara ett gäng att kunna bilda ett nätverk med och utföra smart buissness.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag gillar verkligen att leva i mig i karaktärer och är väldigt bra på att fantisera och komma på nya scenario.
Ser mig själv vilja bygga ett stort nätverk här och testa polis styrkan på riktigt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Kollat runt på andra servers men denna verkar vara mest populär med framförallt folk som tar RP på allvar.

Hur hittade du Unive? Via GTA browsern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bygga ett kriminellt nätverk och bli en stor spelare i länged utav servern.
Vill bygga ett "hemligt" imperium.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka