Accepterad Keeway | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Edström

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
10
OOC

Ange ditt födelsedatum:
28 maj 2006

Vad heter du på discord? Steffe#3668

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 515

Hur aktiv kommer du att vara? Ska försöka så gott jag kan runt 4 timmar sen helger mer aktivitet.

IC
Vad heter du?
Stefan Bergman

Hur gammal är du? 31

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja.

Varför vill du bli polis? Jag känner att jag vill göra en skillnad i samhället. Kunna hjälpa folk och få staden till en säker plats. Jag gillar att hjälpa folk. Min morfar har också vart polis vilket han har pratat mycket om.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är att man ska vara seriös, proffsig och ha respekt för kollegor men också andra medmänniskor. Kunna samarbeta

Vad vet du om yrket i helhet? Ja som jag nämnde så var min morfar polis. Han har pratat mycket om polis och hur det är att vara polis. Att man ska kunna hjälpa folk, arbeta i grupp och kunna kommunicera snabbt och enkelt med kollegor när det väl gäller. Kunna förhindra att ett brott sker. Vet också att polismyndigheten ställer höga krav på oss poliser. Det är också ett omväxlande yrke. Du behöver vara bra tränad och kunna hålla förhör, beslagta saker ha god kunskap inom lagar och veta hur åtgärder ska tas och så återfärder tas rätt. Varje brott är lika viktigt och de kräver noggrann dokumenten och många timmar av studerande framför dator skärmen för att få ihop pussel bitarna. Lite olika utbildningar jag vet att man kan utbilda sig till är:
Span
Sjöpolis
Trafikpolis
Hundförare
Utredare
Kriminaltekniker
Insatspolis
Jag är en kille som är väldigt intresserad av att lära mig mer och kommer ge 100%.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja man kan väll hantera vapen o så har väll provskjutit morfars någon gång så. Men de är preskriberat.

Hur är du som person? Väldigt lugn och trevlig. Men sen så kan jag ju såklart tagga till lite när någon börja käfta emot o så. Då är det bara göra de man ska gö.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte mer en att jag känner mig redo till 100%

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka