Accepterad Keegas | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Keegas

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198109050557

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper wetterström

Vad är ditt discord namn? keegaz#7179

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 1994

Berätta om din karaktär. Jewet är en kille på 27 år och singel som kommer från en liten ort som kallas kungälv. Jag har alltid gillat att hjälpa andra individer med alla möjliga problem. Jag har haft eget företag som jobbar med alltiallo, allt i från bilmekaniker till att hjälpa folk som dörrvakt.
nu på senaste tiden gick inte företaget så bra så jag var tvungen att lägga ner verksamheten och just nu är min inkomst från A-kassan. Jewet är en driven kille som brinner för Bilar och strandpromenader. Jag är överlag en trevlig medborgare som är berädd att ta steget till nästa nivå och söka en riktigt jobb så jag kan göra rätt för mig och få staden till en bättre plats för alla.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är redo att ta mitt liv till nästa nivå och skaffa mig en riktigt jobb så jag kan hjälpa människor ute i staden.
jag kommer bidra med ett riktigt stort skratt och glädje. Jag ska göra allt i min makt för att andra spelare ska få den bästa upplevelsen någonsin. mitt mål är att jobba med bilar eller dylikt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag bara älskar denna server och alla goa folk som är här. Jag känner att jag kommer bidra med ett grymt bra RP på denna server och är villig att göra servern till en lite bättre och roligare plats för folket :)

Hur hittade du Unive? en vän rekommenderade mig till denna härliga server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål att utveckla mig som människa och rp:a som de vore verkliga livet.
Mitt mål att att börja jobba inom bilbranchen och kunna ta mitt RP till nästa nivå!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej bara unive <3 :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka