Nekad Kedzy | Whitelist ansökning [Hugge R]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kedzy

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Kedzyyy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Kedzy#7851

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2003

Berätta om din karaktär. Gustavo växte upp i grove street med endast sin mor. han har inte mycket minne utav sin far förutom att han slog Gustavo och hans mor. Eftersom fadern hans åkte in i fängelse för grovt vapenbrott och narkotika innehav och misshandel den största delen utav Gustavos barndom. gustavo har växt upp i en omgivning av knark och vapen och de flesta utav Gustavos vänner har dött i samband med kriminallitet. Efter att Gustavos pappa kom ut ur fängelset ville Gustavo ha hämnd så han dödade sin egen far och satt 5 år i fängelset. Under tiden i fängelset utvecklades Gustavo på ett mycket dåligt sätt. Han blev farligast och mest respekterad i fängelset utav alla där inne. Han är fruktad vart han än befinner sig.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag följer alla regler till 100% Jag sköter mig och är positiv, glad och gillar att spela RP. Skulle vara jätte kul o bli whitelistad för att hitta en nytt typ av "spel"

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servern är rolig att spela på, ofta många inne på servern och de flesta sköter sig. Mina vänner spelar på servern och vi vill bli whitelistade tillsammans för att kunna göra saker på servern.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis fick mig att joina denna server och sedan dess har vi spelat på den hela tiden. Skulle bara vara ännu mer kul att bli whitelistad så man kan göra mer grejer än vad man kan göra atm. :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra mer än vad man kan göra nu när man inte är whitelistad, Jag vill alltså utveckla roleplaying. Skapa ett gäng me nåra vänner o göra roliga saker tillsammans och få Rp'n att bli mer äkta.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Knappt, lite på infinity och swedish knights!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka