Nekad Kedzy | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kedzy

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Kedzyyy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kedzy

Vad är din discord tagg? Kedzy#7851

Vem var det som bannade dig? Alex google

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming ~Alexgoggle. Återstår: 6 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde till bärgaren med en bil som hade punka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart rånad av 2 killar som inte var med i gäng sen sköt dom ett skott på bilen och jag fick punka men jag valde o köra endå för att jag tänkte att man fick de eftersom de ej står i reglerna att man int får köra med punka, menar att irl så får man köra till en verkstad med punka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det står Ingenstans i reglerna att man inte får köra med punka till närmsta verkstad som jag gjorde, eftersom jag är ny på servern så kan inte jag veta detta. Jag har läst reglera så bra jag kan, jag hade förstått min ban om det stog i reglerna men det gör inte det. Men hur ska man veta det om det inte står i reglerna? i verkligheten kan man köra till en verkstad med punka. om det inte står i reglerna så kan man inte veta nåt annat, om man är ny på servern kan man inte veta annat än det som står i reglerna? Det är inte lätt o va ny på nånting o inte kunna allt osen läsa reglerna så bra man kan och endå bli bannad för nåt man inte vet om, jag förstår att man blir bannad men tycker att det borde stå om punka i reglerna isf för att en 7 dagars ban till någon som är ny till RP och gjorde en självbedömning att köra bilen endå tycker jag är oschysst men har lärt mig nu att man inte får köra med punka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3-4 ggr men alla har varit felaktiga och jag har blivit unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra med punka men som sagt jag visste intre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte köra med punka men somsagt om man är ny till RP och det inte står i reglerna så tycker jag inte att man borde bli bannad, men har lärt mig utav mitt misstag och hoppas att ni kan unbanna mig denna gång.

Har du läst våra regler? Ja

Med Powergaming får du ju tänka lite själv vad som går att göra i verkligheten och är realistiskt, är det realistiskt att köra utan däck?

Nej inte helt utan däck men vi fick först punka, Och sen va de så nära till bärgaren när de vart fälgen istället så jag valde att fortsätta att köra vilket var fel av mig, men jag har lärt mig utav det att tänka lite extra.

Tillbaka