Accepterad Kedz | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1pos

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198872565883/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Kedz#2027

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Jag har två karaktärer men jag väljer min som har en kriminell bakrund som skulle vilja bli kriminell. Han heter Mehid Sachit och är 20 år som har två bröder 1 som heter Arron Sachit som e 16 år och en som heter Stefan Sachit som är 13 år. Deras Mamma och Pappa dom när dom skulle åka hem efter dom hade varit på resturang men dom dog istället i en bilolycka så Jamie är det som sköter familjen och försöker fixa pengar och mat på bordet. När Jamie var 14 började han jobba åt kriminella på olika sätt så som sälja droger åt dom och skjuta folk åt gäng, dom bodde då i england och är ursprungligen ifrån Somalia men flyttade till sverige i 2020 sen dess jobbade jamie men droger och sånt för att fixa fram pengar till bröderna men försökte söka jobb inom kort för att få extra pengar men fick inget jobb. Nu har han flyttat hit och håller på försöka fixa hus och annat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag vill testa Unive igen då jag gillar den mycket samt vill försöka ta över något jobb och bygga upp det samt har väldigt bra rp och lallar inte heller på torget t.ex.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med bra rp till andra, blir jag polis kan jag bidra med bra rp till kriminella samt vanliga medborgare. Om jag är kriminell kommer jag bidra med bra rp till poliserna samt under kidnappningar till dom jag kidnappar osv.. Om jag startar upp ett jobb och e ägare många anställda och försöka fixa jobbet så fler vill bli det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa så det blir roligt för motparterna och inte spela efter makt och pengar utan istället spela så båda parter har roligt vid t.ex rån, kidnappningar osv.

Hur hittade du Unive? Jag och min brorsa spelade här på multistaden och spelat här mycket innan

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka