Nekad Kedz | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

N1pos

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Kedz#2027

Hur gammal är du? 13 (09)

Hur länge har du spelat på Unive? Kom tillbaks idag men spelat här innan totalt 1 år ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mina framtidsplaner är att utveckla rp inom Qpark samt utveckla personal kanske försöka fixa nya bilar, ny byggnad samt kommer ha möten och liknande så folk som börjar oss Qpark vet vad dom ska jag göra och kommer gå igenom vart dom ska skriva saker som när man gett en bot så skriver man ut i kanaler osv. Jag kommer för de första göra jobbet roligare! Jag kommer göra de bättre och mer aktivt jag kommer styra upp Qpark så att alla sköter sig inom arbetet! Jag kommer sätta rätt person på de högre platserna så att inga koruppta beslut händer! Jag kommer också se så att dom kan reglerna ooc så dom ej rdmar folk eller dödar folk när dom e Qpark och ej kriminella eller bara bryter mot regler

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit Qpark Anställd innan så vet mycket om jobbet samt på en annan server har jag varit Qpark Chef.

Hur ofta kommer du vara inne? 15:00-16:30 sen tbx vid 18:30-21:00 tis 14:00-21:00 ons 14:30-21:00 tors 14:30-21:00 fre 13:40-00:00 lör 12:00-00:00 sön 12:00-21:30 och det kan vara både tidigare ibland och senare ibland

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka