Accepterad KeDigaN | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KeDigaN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198276110282/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Andersson

Vad är ditt discord namn? KeDigaN#1503

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Ekman och han är född 1997-01-03 alltså 24år. Oscars barndom har varit väldigt bra, han har haft väldigt snälla föräldrar. Oscars föräldrar har alltid stöttat Oscar och kommer alltid att göra även om de är skilda. Oscar har dock varit ganska mobbad som liten men han har tagit sig igenom den perioden och rullat vidare i livet. Han har inte bara gått vidare utan också lärt sig av det. Han vet hur man ska uppföra sig och respektera folk. I denna period har han också lärt sig att hantera stress. Oscar är väldigt intresserad av fordon och arbete runt dem samt djur. Oscar blev en djurmänniska sen dom skaffade två kattungar när han var 12. han har en katt än idag det är en bondkatt som bor med honom på motellet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för jag bidrar en hög rpnivå och spelar rp väldigt seriöst. det är också väldigt viktigt att sköta situationer snyggt och det är jag bra på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat på den här servern ett tag nu utan whitelist i några dagar för att känna om servern var bra och än så länge har allt varit bra och funkat perfekt. Jag tyckte darför att det var dags för en whitelist då jag vill gå ett snepp högre i rpandet.

Hur hittade du Unive? Min kompis bjöd in mig till den. Har också sett många klipps från sociala medier t.ex TikTok och Twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rpandet är att se till att jag personligen gör det på en så hög nivå som möjligt och för att kunna utveckla mig själv som rpare. Det viktigaste för att utveckla sig själv är att hamna i situationer där man rpar med människor man inte känner i värkliga livet. och detta gör ju så man utmanar sig själv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att utveckla min karaktär på ett sådant sätt så att jag kan använda honom för att hamna i så många bra och roliga scenarion som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag är inte aktiv på några andra servrar, så Nej
 
Tillbaka
Top