Nekad Kechmoz | Medlem ansökning [Nocap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kechmoz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188088963

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Pinhao

Vad är ditt discord namn? Alfons#2310

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Abdi är intresserad i bilar men också motorcycklar och annat. han är snäll men ifall amn har en ton som inte passar så svarar han på ett lungt sätt som får dem med fel ton att ändra sig. han gillar att jobba och att mecka med bilar som är hans fritids intresse.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill hjälpa communityt och lära nya medspelare grundläggande regler för RP. vill också att dom ska trivas på unive och att dom ska uppleva sitt mål som dom har satt och insperera dom till att en dag kanske också vara medlemar på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en bra server som har bra medspelare och trevliga grejer att göra. Man kan nästan alltid göra något eller prova nått nytt. Unives keybinds är inte heller så svåra så dom är kanska lätta att lära sig.

Hur hittade du Unive? Hade ingen server att spela på och så såg jag Unive så klickade jag in och började spela och det var lätt i början vilket var roligt och alltid varit sen dess

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hjälpa andra i nöd och lära andra hur man kan RPa. Vill också nå drömbilen och bara njuta av stunden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att folk inne på servern ska trivas och ha det bra och lära andra hur man kan RPa riktigt bra på alla sätt möjliga så att servern får ett ännu bättre community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället spelar jag bara på Unive och kommer nog bara göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka