Nekad Kechmoz | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kechmoz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188088963

Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons Pinhao

Vad är ditt discord namn? Alfons#2310

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Abdi är en ödmjuk kille som växte upp i malmö. Hans mamma sa att han skulle hålla sig borta från gatorna så han gjorde det och så fick han fram sitt intresse för bilar. Därför i unive RP vill han mecka pimpa och cruisea runt. Men han gillar att jobba fram pengarna som han lägger ner på bilar och annat. Därför vill han skaffa ett roligare jobb för att få fram mer pengar och njuta av sin arbetstid

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar servern riktigt mycket och vill få ett bättre jobb. Jag vill även lära andra att RPa bättre och hjälpa andra som behöver. Jag vill även hänga på mina vänner som blev medlemar för ett tag sen och kännde att jag ville prova för det värkar riktigt roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive servern har bra medspelare som kan hjälpa en när det behövs. Det finns många bilar som man kan mecka med i servern och det är riktigt skoj. Gillar också att spela i servern med mina vänner och bara ha det bra,

Hur hittade du Unive? Jag såg den så jag tänkte varför inte och gick in och det var en riktigt bra server. inte så svåra keybinds vilket är toppen bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå dröm bilen och chilla bara. Hjälpa andra och ha det bra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att köpa drömbilen och hjälpa andra i nöd

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej. spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka