Nekad Kechmoz | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kechmoz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188088963

Ditt Hex-ID: 1100001004f64b4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Aflons#2310

Vem var det som bannade dig? Jag svarade inte på /me

Hur lång tid var din ban? 24H

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Svarar inte /me

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte svarade men /me

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare har precis krockat. ambulansen kommer. vi åker till sjukhuset. där blir vi bura av en polare och en sjukvårdare till ett rum. när vi väl är inne i rummet så säger sjukvårdaren inte alls mycket och man kan knappt höra vad han säger. när jag väl ligger ner så blev min kamera vinkel usel och kunde inte se skit. Sedan så behöver jag göra 1 så går dit då och då trodde jag att allt var klart men nej så var det inte. Och det var där en annan sjukvårdare kommer in för jag snackade men mina vänner efter allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror de var mest jag som gjorde fel men RP pratandet från sjukvårdaren var ganska dåligt för jag kunde knappast höra vad han sa och därför inte svara på /me

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad innan men jag har blivit kickad några gånger förut men jag har tagit mycket lärdom av alla så jag kan få bättre RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske hade väntat till de va klart

Har du lärt dig någonting efter din ban? att alltid se till att de klart och att inte springa ut stolen för att göra nånting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka