Nekad Kebban | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebban

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? kebban123lol

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Wille Bengtsson och är 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Respektfull, Seriös (I seriösa situationer)

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Wille Bengtsson och kommer från eksjö, småland. Jag är uppväxt med mina föräldrar och mina lilla syster. Jag bor ensam med min katt bengt som är 3 år gammal.Ända sen jag varit liten så har jag drömt om att bli polis för att jag var uppväxt runt kriminaliteten i Eksjöl. Dock så var kriminaliteten inte något som jag ville börja med utan jag ville sitället stoppa den. Så fort ag blev 18 år så ansökte jag om att bli polis och blev godkänd direkt. Jag tog mig snabbt igenom rangerna då jag jobbade så hårt och effektivt som möjligt. Tillslut så lyckades jag stoppa krimineliteten i Eksjö och vill därför nu flytta till en annan stad för att testa på något nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god social rp men också respekt och roliga scenarion. Jag har rpat i nästan 1 år nu men det betyder inte att jag är dålig. Jag är mogen och vet hur man följer regler. Jag respekterar folk och hånar de inte om de pratar konstigt eller ser konstiga ut.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra så att båda parterna har det lika roligt i ett scenario. Säg till exempel att jag är kriminell ch har precis rånat ne bank med mina vänner. När vi lyckas ta oss ut från banken så glömmer mina kompisar mig och lämnar mig bakom. Jag flyr till fots men istället för att verkligen fly så saktar jag ner lite så poliserna lyckas ta mig så de också får något att göra så man utökar scenariot vilket ger chans till att mina kompisar fritar mig från fängelset och då har man precis utökat scenariot väldigt mycket och det blir roligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag började spela FiveM men nu när jag har spelat i nästan ett 1 år så bryter jag aldrig regler längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Death Match) man dödar något utan anledning eller bakomliggande scenario, VDM (Vehicle Death Match) Man dödar någon genom att använda ett fordon som vapen, Suntförnuft Man tänker på ett realistiskt och logiskt sätt, Powergaming man rollspelar inte på skador.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte.

Senast ändrad:
Hej @Kebban

Du måste ändra så att ditt discord och steam namn är samma.

Du har 24 h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas.

Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej taggigt intervju.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka