Nekad kebbabs | Whitelist ansökning [Cabjor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kebbabs

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: kebbabs

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198323356723/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad är ditt discord namn? kebbabs#4651

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Milton Han är 11år och livlig pojke han gillar att hänga med kompisar och vara med dom vuxna.Han brukar vara på utflykt med sin pappa och han kan vara ganska stor i munnen om nån säger en ful till han då säger han alltid tillbaka.han brukar hänga på sjukhuset med vänner och åka bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag ska kunna få whitelist jobb på mina andra gubbar och tjäna pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på den för jag tycker den är bra och jag vill ha white list jobb.

Hur många timmar har du på FiveM? 250 Timmar.

Hur hittade du Multistaden? jag spelade med kompisar och sen blev den servern blev ner tagen och så vi letade efter en server och sen hittade vi MultiStaden så vi testade och sen tyckte vi att den var skit bra så vi började spela på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja jag har blivit bannad på den här servern ungefär 4 gånger.och på andra har jag blivit typ 2 gånger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på multistaden.

Nekad, utveckla till nästan gång på: Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför ska just du bli whitelistad?
Berätta om din karaktär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka