Nekad Kebbabrulleeeee | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kebbabrulleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182916954/

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320

Vad är din discord tagg? Glock_33

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-01 143204.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att wux valde att banna mig eftersom att jag stod och hade en dålig attetyd mot valentino men det var eftersom att dom i helrasiers hade varit på en av mina vänner men eftersom att dom inte stanade när vi skulle snacka med emil safransbulle så körde jag efter valentino de jag hade kunnat göra istället för att svära och ha en dålig attetyd mot honom är att jag kunade snackat snällare med honom och inte så argt och sedan så hade jag kunnat göra de bättre och mer realistiskt så ska tänka på de till nästa gång

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde efter valentino eftersom att en i deras mc klubb hade hållt på med honom så vi ville snacka med honom om de så att vi kunde lösa de men sedan börjar min passagare ha attetyd mot honom så att han blev arg på mig med och då blir jag också arg och sedan så börja vi bråka och ha en oseriös rp från båda hållen och det var fel av oss att komma upp med attetyd mot honom istället så hade vi kunnat komma upp där och snacka snällt med honom och göra de som i verkligeheten så att det hade blivit roligare för båda parterna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte eftersom att vi inte var så seriösa men jag ber om ursäkt för det och till nästa gång så ska de inte ske jag har lärt mig av detta felet och att man kan snacka skyst istället för att börja bråka dirket så att man kan snacka ut om saker. Men eftersom att han blev arg också så viste jag inte vad jag skulle göra och jag tyckte alla hade en oseriös rp där och då men det kommer inte att ske igen och nu har jag lärt mig verkligen. Tyckte att du valde att göra rätt att banna mig eftersom att nu har jag lärt mig av mitt fel som jag gjorde och det betyder att samma fel inte kommer att ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit det men inte för detta kommer ej ihåg exakt iheller men tror ni kan se de det har varit för jätte länge sedan med de måste varit när jag var ny på fivem med typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat de jag hade kunnat göra annerlunda är att jag hade kunnat komma upp till han med mer respekt och jag hade kunnat snacka snällt istället för att hetsa mot honom men eftersom att alla var typ sura kändes det som och de blev bara dåligt så hade jag kunnat vänta med att ta det till en annan dag och eftersom att jag var trött så skulle jag inte spelat egentligen och när man är trött så är det lättare att göra fel så har lärt mig dels att inte börja snacka otrevligt dirket och att inte spela när man är trött.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och detta kommer inte att ske igen eftersom att de var rätt att du banad mig så har jag nu lärt mig men jag vill ju ha en till chans eftersom att då kan jag visa min bra sida av min rp. Jag kommer att lägga det till sidan också om jag blir unbannad och inte tänka mer på det eftersom att detta lede till ett scernio så ska jag inte göra om detta och vara oseriös utan jag har lärt mig att jag ska ta det mer seröist när jag rpar och inte lalla så mycket och om jag får en till chans nu så ska jag visa att jag kan de och rpa det bästa jag bara kan för att ni ska se att jag verkligen kan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ha en fortsatt fin kväll!

Men det var du som banna mig kan du bara svara asså de kommer inte hända igen ge mig en ny chans asså snälla ska förbättra mig genast

Det var ett över år sen, Bannen har redan gått ut. detta är felaktig ban bild bevis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka