Nekad Kebbabrulleeeee | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kebbabrulleeeee

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199141148931/

Ditt Hex-ID: 11000014662d903

Vad är din discord tagg? neno0002

Vem var det som bannade dig? Redz

Bild på banmeddelande: 64709-2e41c6d85cd84e4f148e7efc039d004f.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag satt i bilen och väntade på min vän som precis la in sig på sjukan då kommer de ut en grabb som bara hoppar in i bilen och tar min bil medans jag sitter och lyssnar på musik sen säger han att jag ska hoppa ut sen drar han tabbe mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle precis be om att någon tog bort min timeout på discord då jag skulle hoppa support för att få denna grabb ut ur min bil elr kick sen så banna nån mig 3 dagar för inget fear rp när han själv sa okey elr vissade att han sa okey att vi skulle hoppa support och ja jag kanske gjorde fel men ändå va i huvudet så såg ingeting innan jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va riktigt bra gjort av Redz och de va jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad förut för mild pwergaming och sunt förnuft sen så reda jag ut de med grabben som bannade mig då allting va ett missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att lyssna och fear rpat

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag och jag fattar varför jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ha en fortsatt fin kväll!

Tillbaka